Dette meiner brukarane om fagportalen
Nasjonalt ID-senter har gjennomført ei undersøking mellom brukarane av fagportalen. Her er nokre utdrag frå tilbakemeldingane vi fekk.
Publisert: 10.11.2021
Nasjonalt ID-senter har gjennomført ei brukarundersøking for å læra meir om kva brukarane meiner om fagportalen vår og dei tenestene vi tilbyr der.
I denne saka finn du eit utdrag av nokre av dei tilbakemeldingane vi fekk gjennom undersøkinga. Innhaldet er fordelt på fleire delsaker der du finn inngongar i boksen til høgre.
Undersøkinga viser mellom anna at:
- Mange er godt/særs godt nøgde med tenestene vi tilbyr
- Bruken av tenestane våre varierer frå dagleg til månedleg eller meir sjeldsynt
- Fleire meiner Nasjonalt ID-senter sitt tilbod kunne ha vore relevant for fleire enn politiet og utlendingsforvaltinga
- Fleire ynskjer seg meir innhald, både innanfor det dokumenttekniske og innanfor opplæring
- Meir fokus på navigasjon og brukervennlighet
Brukerne om fagportalen
Nedenfor finner du mer informasjon om noen av tilbakemeldingene Nasjonalt ID-senter fikk i undersøkelsen.