Om våre tjenester
Brukerne ble bedt om å vurdere hvor fornøyd de er med tjenestene som tilbys alt i alt, samt hvilke tjenester som benyttes mest.
Publisert: 10.11.2021
(Over: Figuren viser svarfordelingen på spørsmålet om hvor fornøyd brukerne er med Nasjonalt ID-senters tjenester, alt i alt.)
Over halvparten av de spurte sier de er «svært fornøyd» med tjenestene Nasjonalt ID-senter tilbyr på sin fagportalen, mens rundt en fjerdedel av de spurte sier seg «litt fornøyd».
Til spørsmålene om hvordan brukerne oppfatter våre tjenester, fikk vi følgende svar:
- To tredjedeler av de spurte er «helt enige» i at fagportalen tilbyr relevante verktøy, mens
- 74 prosent sier seg «enig» i at portalen inneholder relevant informasjon
- 39 prosent av de spurte er «svært fornøyd» med opplæringstilbudet, mens
- 35 prosent av de spurte oppgir at de ikke benytter seg av digitale kurs og opplæring
Brukerne om fagportalen
Nedenfor finner du mer informasjon om noen av tilbakemeldingene Nasjonalt ID-senter fikk i undersøkelsen.